ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS

ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS
harga biasa RM171. Minggu ini hanya RM141. Untuk seorang pelanggan sahaja. Cepat!

Selling and Sharing. Sambil membeli-belah sambil kita bercerita, berkongsi pengalaman dan pengetahuan.

Sunday, November 14, 2010

TQ8006 ESTER C 500



Info Vitamin C- (ESTER C)
Anda penghisap rokok, ingin berhenti? Atau ingin menjaga paru-paru anda ? Nak mendapatkan kulit lebih berseri, kini tak perlu dapatkan suntikan lagi!! Begitu juga dgn masaalah resdung, kerap selsema, semuanya boleh di atasi dengan Ester C yang telah mendapat kelulusan dari KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA - MAL 19992161XR

(ESTER C - BERBEZA DARI VITAMIN C LAIN DI PASARAN KERNA IA 4 KALI LEBIH BIOKETERSEDIAAN DARIPADA BANYAK VITAMIN C YANG LAIN.)

Fungsi Penting Vitamin C- WIN ESTER C500
Daripada semua vitamin dan galian yang diambil oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia,Vitamin C telah menarik lebih perhatian berbanding dengan yang lain selama lebih 30 tahun.

Ia telah terbukti memainkan peranan yang penting dalam hampir semua aspek kesihatan kita dan berikutan itu,tidak hairanlah apabila ia diberi tarikan hebat dan menjadi bahan kajian kepada saintis sejak berdekad lamanya.

Faedah Vitamin C tidak terhad kepada pencegahan sawan, sejenis penyakit berpunca daripada kurang daya tahan (imun). Kajian saintifik juga mendapati bahawa ia mempunyai potensi tinggi untuk mencegah sesetengah jenis barah, penyakit-penyakit berkaitan jantung, masalah alahan malah juga ketidaksuburan di kalangan lelaki. Ia juga diketahui mampu mencegah dan menyembuhkan jangkitan virus termasuk demam dan demam selesema. Ia juga penting untuk mengekalkan system imun(pertahanan diri daripada penyakit) agar sentiasa sihat.


Harga RM54 (30 tablet)


No comments:

Post a Comment

syukran

sudi mengikuti Dunia TashQash. Terima kasih...

Aksi Kenangan

Renung-renungkan....

Tasya and Aqash bela hamster la pulak...