ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS

ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS
harga biasa RM171. Minggu ini hanya RM141. Untuk seorang pelanggan sahaja. Cepat!

Selling and Sharing. Sambil membeli-belah sambil kita bercerita, berkongsi pengalaman dan pengetahuan.

Wednesday, October 6, 2010

TQ2002 D GNIUS DAN E GNIUS


D-G'nius dan E-G'nius adalah makanan otak yang diformulakan oleh Pakar Perubatan Homeopathy, Prof. Dr. Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh Bensheim) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan rami saraf aksomatik dan aksodendritik pada sel (neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan central nerve system (CMS)

Rumusan homeopathy yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy terbukti berkesan memberi faedah kepada kecemerlangan kesihatan dan peningkatan IQ serta tumbesaran kanak-kanak. Sesuai dimakan untuk semua peringkat umur

Antara keistimewaan D-G'nius dan E-G'nius:

# Mencerdaskan minda
# Menguatkan daya ingatan
# Menambah daya kreativiti
# Menambah daya tenaga mental
# Mewujudkan ketenangan fikiran
# Mengatasi masalah bertutur/berjalan
# Membantu tumbesaran prima

Sejarah

• D-G'nius dan E-brain adalah makanan berfungsi (rumusan homeopathy) yang memberi nutrien untuk saraf bagi memulihkan kesegaran otak untuk membangunkan fungsi sel-sel otak. Berasal dari negara Jerman yang diformulasikan oleh Prof. Dr. Reckweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany). Produk ini telah dijual formulasinya kepada De Classic Manufacturing (M) Sdn Bhd untuk pasaran negara-negara Asia.

Tablet D-G'nius dan E-brain secara asasnya diformulasikan berasaskan susu kambing atau susu unta dan glukosa serta gabungan garam tisu. Ia tidak mengandungi bahan-bahan yang boleh memudaratkan tubuh seperti dadah, steroid dan bahan kimia yang boleh memberikan kesan sampingan apabila diambil secara berpanjangan. Ini bermakna ia selamat digunakan walaupun diambil secara berlebihan.

D-G'nius dan E-brain yang dirumus dari bahan bersih lagi suci mengikut The British Homeopathic Pharmacopoeia dengan menggunakan kaedah triturasi. Triturasi adalah kaedah pembuatan paling saintifik yang menghasilkan nutrien yang mudah cerna.


• Media yang berasaskan susu unta/susu kambing yang digunakan amat berkesan untuk pembinaan tulang, menguatkan otot, meningkatkan fungsi hati dan pembinaan sel-sel darah. Gabungan garam-garam tisu biokimia triturate seperti kalsium fosfat, kalium fosfat dan magnesium fosfat yang terdapat dalam juzuk yang tetap dalam D-G'nius dan E-Brain akan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan rami saraf aksosomatik dan aksodendritik pada sel (neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalaturan Central Nerve Systems (CNS).

Ia juga dapat meningkatkan sistem imun dan "membantu menjadi lelaki sebenar". Penggunaan garam-garam tisu ini juga penting bagi ibu-ibu bersalin dan mereka yang telah menjalani pembedahan. Juga amat baik bagi ibu-ibu yang mengalami alahan semasa mengandung/morning sickness.

Cara Pengambilan :- •

Kaedah menggunakan d-brain dan e-brain secara hisap atau kunyah memberikan kesan segera kepada organ sasaran. Ini kerana proses tersebut menyebabkan ia dapat diserap oleh sel-sel saraf di bawah lidah.

Untuk kanak-kanak yang masih belum bersekolah, 1 biji di waktu pagi, 1 biji di waktu malam. Dikemam di dalam mulut (hisap/kunyah) dan cuba elakkan dari mengambil minuman 30 minit dalam selepas ambil D~Brain.

Gunakan sudu plastik dan jangan dipegang dengan hujung jari.

• Tidak perlu masuk dalam petisejuk dan jangan letak dekat dengan punca elektrik seperti atas tv, atas vcd player dan sebagainya.

D-G'nius(80 Tablets)

HARGA: D-G'nius  WM: RM39.50 | EM: RM41.50
                 E-G'nius  WM: RM48.00 | EM: RM53.00
Untuk dapatkan harga yang lebih murah(potongan diskaun 20%-25%)
bolehlah hubungi saya untuk DAFTAR AHLI DCL

Custom Glitter Text

No comments:

Post a Comment

syukran

sudi mengikuti Dunia TashQash. Terima kasih...

Aksi Kenangan

Renung-renungkan....

Tasya and Aqash bela hamster la pulak...