ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS

ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS
harga biasa RM171. Minggu ini hanya RM141. Untuk seorang pelanggan sahaja. Cepat!

Selling and Sharing. Sambil membeli-belah sambil kita bercerita, berkongsi pengalaman dan pengetahuan.

Tuesday, October 19, 2010

BILA TASYA AMBIL GAMBAR

Umur baru 3 tahun setengah, tapi dah minat sangat dengan kamera. Bila dapat kamera kat dia, macam-macam gambar dia ambil. Hasilnya kira oklah untuk kerja seorang anak kecil. Entah kenapa Ibu sayang nak delete gambar-gambar yang tasya snap. Ibu upload jerlah untuk kenangan. Asyik upload bisnes jer, kadang boring juga. Layan keletah anak-anak hilang rasa stress.
Hehehe! Gambar Atok yang tertidur masa tengok tv.
gambar Abah tertidur kat sofa

gambar mainan yang berterabur. Sajalah nak bagi kerja kat ibu untuk kemas. Harapkan Tasya dan adik yang kemas.... tak tahulah bila.

ini doll kesayangan Tasya. Tasya kata Doll tu pakai baju Cinderella. Kalau tanya apa nama doll. Nanti Tasya jawab namanya Naima Doll. Apa2lah sayang oiii! Janji Tasya happy

ini satu lagi doll Tasya. tapi doll ni dah jadi arwah sebab kaki tangan kepala badan semua dah relai. 
Cukuplah tu. Nanti ibu upload lagi gambar yang tasya snap bila ada yang menarik. Gambar2 bi mungkin tak bermakna apa-apa kepada orang lain. Tapi sangat bermakna buat ibu. Nanti bila besar, tengoklah hasil gambar bila Tasya yang guna kamera ya. Sayangggggg Tasya!

No comments:

Post a Comment

sudi mengikuti Dunia TashQash. Terima kasih...

Aksi Kenangan

Renung-renungkan....

There was an error in this gadget

Tasya and Aqash bela hamster la pulak...