ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS

ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS
harga biasa RM171. Minggu ini hanya RM141. Untuk seorang pelanggan sahaja. Cepat!

Selling and Sharing. Sambil membeli-belah sambil kita bercerita, berkongsi pengalaman dan pengetahuan.

Wednesday, October 20, 2010

TQ8008 PALACE PRIME

PALACE PRIME Asas daya kelelakian

Sejak zaman dahulu, kaum Cina telah menggunakan herba untuk menyuburkan badan, menguatkan tenaga ‘chi’ dan menyeimbangkan seluruh sistem badan demi kesihatan optimum. Pendekatan holistik ini adalah pencegahan secara semula jadi dan menjurus kepada keprihatinan kesihatan lelaki moden memandangkan titik permulaan penyakit atau kesakitan sering merupakan kombinasi banyak faktor, termasuk tabiat gaya hidup yang teruk, diet tidak seimbang, dan hidup dalam persekitaran yang kurang menyihatkan.

Palace Prime ialah tonik herba yang unik dan bebas-alkohol yang berasal dari kebijaksanaan zaman purba 500 tahun dahulu. Dituai dari Gunung Changbaishan di China, 8 jenis ramuan herbal yang bernilai tinggi termasuk Pilose Antler, Ciwujia, Morinda Root dan Desert Living Cistanche digunakan untuk formulasi eksklusif berkepekatan tinggi untuk potensi maksimum dan keberkesanan demi meningkatkan paras tenaga, menguatkan badan, mengukuhkan daya kelelakian dan memperbaiki kesihatan umum.

Palace Prime dipek dalam botol kecil yang memudahkan pengambilan dan tidak memerlukan penyediaan atau pendidihan. Ia juga disijilkan halal dan tidak mengandungi alkohol, steroid, agen erektogenik atau pewarna tiruan.
 
HARGA RM239

No comments:

Post a Comment

syukran

sudi mengikuti Dunia TashQash. Terima kasih...

Aksi Kenangan

Renung-renungkan....

Tasya and Aqash bela hamster la pulak...