ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS

ISTIMEWA MINGGU INI JIMAT RM30 UNTUK ELKEN SPIRULINA 500 TABLETS
harga biasa RM171. Minggu ini hanya RM141. Untuk seorang pelanggan sahaja. Cepat!

Selling and Sharing. Sambil membeli-belah sambil kita bercerita, berkongsi pengalaman dan pengetahuan.

Friday, October 15, 2010

TQ2005 MADU ANAZING YANG ISTIMEWA


MADU AMAZING
• Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina imunisasi badan dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya boleh diambil oleh yang menghidapi masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, asma, kelesuan dan batu karang untuk yang bermasalah.

AMAZING dikomposisi dengan 9 sumber semulajadi yang berkhasiat:-
a) Madu Asli
Madu asli dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang, membantu melegakan pembuangan air besar dan menenangkan fikiran membantu merawat luka.
Abu Hurairah r.a. meriwayatkan : Rasulullah S.A.W. pernah bersabda, `Barangsiapa yang menjilat madu tiga pagi dalam sebulan, dia tidak diserangi penyakit teruk/kronik'
b) Dong Quai
Banyak tumbuh secara liar di Asia, ianya ditanam secara meluas untuk tujuan perubatan di Cina dan di Jepun, di mana kebanyakan wanita mengambil setiap hari untuk mengekalkan kesihatan yang baik secara menyeluruh. Secara amnya, Dong Quai dipercaya dapat mengekalkan uterus yang baik dan dapat mengawal putaran haid. Sejak turun-temurun, Dong Quai telah digunakan untk menghindar dari masalah haid dan putus haid. Walaupun Dong Quai bukanlah jenis yang terglong dalam herba yang mampu merendahkan tekanan darah, tetapi ia ada kesan ini kerana telah meluaskan urat-urat darah. Justeru memudahkan jantung mengepam darah ke seluruh tubuh. Herba ini juga kaya dengan Vitamin B12 dan mempu membina semula sel-sel darah merah.
c) Dang Shen
Digunakan bagi memberangsangkan imunisasi tubuh, menambah sel darah merah dan putih serta memperbaiki sistem peredaran darah dalam badan.
d) Kurma Merah
Dalam bidang perubatan tradisional cina, kurma merah digunakan untuk menguatkan fungsi paru-paru dan jantung sebaik memmelihara perut dan limpa. Kurma merah juga membantu menormalkan tekanan darah. Kajian Khasiat Sedunia mendapati kurma merah amat kaya dengan Vitamin C, yang mana bagus untuk kesihatan yang baik. Antara kelebihan lain menunjukkan kurma merah ini mampu membekalkan oksigen ke otak bagi menguatkan ingatan. Dalam formula herba pula, ia mampu meningkatkan pengaliran darah. Amat sesuai untuk mereka yang aktif.
e) Minyak Habatussauda
Hadis Riwayat Bukhari & Muslim ~ `Tetaplah kamu dengan Al Habatussauda, kerana di dalmnya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali maut'
Daripada kajian didapati tidak kurang daripada 50 penyakit boleh diubati dengan Habatussauda dan tidak kurang 25 penyakit boleh disingkirkan melalui pembuangan air besar, air kecil, ruam, peluh, kahak dan tahi mata. Habatussauda terbukti sangat baik untuk merawat Lelah/Asma, membuang angin, membina sistem imuniti badan, membantu merawat luka dalam perut serta agen antibodi semulajadi yagn sangat baik.
f) Buah Tin
Amat baik bagi membina dan menguatkan buah pinggang serta meningkatkan tenaga.
g) Ubi Jaga
Herba warisan turun temurun yang sangat baik untuk melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan tenaga lelaki dan wanita.
h) Kismis
Menjana kecerdasan minda dan meningkatkan tenaga.
i) Buah Zaitun
Kebaikan ekstrak buah zaiton dapat membantu menghadam dan meningkatkan metabolisma badan serta mampu menstabilkan hati.
Bahan Kandungan :- - Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih.
Cara Pengambilan :
Makan 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam. Gunakan sudu PLASTIK .
HARGA WM: RM45.00 | EM: RM45.50

1 comment:

syukran

sudi mengikuti Dunia TashQash. Terima kasih...

Aksi Kenangan

Renung-renungkan....

Tasya and Aqash bela hamster la pulak...